Al sinds 1946 is ons familiebedrijf actief in de mobiliteitssector. Met vestigingen in Amersfoort, Ede, Arnhem, Nijmegen, Harderwijk en Veenendaal zijn wij sterk geworteld in Midden Nederland.

Over Rijnders

In de loop van de jaren heeft onze organisatie zich ontwikkeld tot een flexibele, professionele en betrouwbare partner voor automotive- gerelateerde dienstverleningen voor zowel de particuliere als de zakelijke markt.

Door continu onze processen te optimaliseren en te blijven investeren in kennis en apparatuur kunnen wij onze beste prijs, korte doorlooptijd en kwaliteit waarborgen naar onze klanten. Onze medewerkers staan dagelijks voor u klaar om u verder te helpen.

Klant is koning

Een duurzame relatie met onze klanten is ons doel. Dit komt tot stand door het leveren van een constante hoge kwaliteit, een hoge mate van service en te doen wat we beloven. Snelle doorlooptijden en het nakomen van afspraken zijn de basis van onze klanttevredenheid.

Onze missie is:
“Het adviseren bij en oplossen van mobiliteitsvraagstukken op een duurzame en innovatieve manier”

Vakkundig personeel

Wij meten continu onze prestaties zodat wij deze op hoog niveau kunnen houden. De grote betrokkenheid van onze medewerkers is terug te vinden in de klantvriendelijkheid en een goede sfeer binnen onze bedrijven. Wij hechten hier dan ook grote waarde aan. Een goede sfeer, veel opleidingsmogelijkheden en de juiste werkomstandigheden zorgen ervoor dat onze vakmensen graag bij ons willen en blijven werken.

Een actieve personeelsvereniging, een maandelijkse gezamenlijke lunch, de vrijdagmiddagborrel en een mooi kerstfeest dragen bij aan een hoge werknemerstevredenheid. 

“Samen, flexibel, betrouwbaar en innovatief”
Bij Rijnders zijn onze kernwaarden belangrijk. Ze beschrijven wie we zijn en wat we doen, het is ons DNA. Dit is de basis van onze cultuur en ons succes.

 

Maatschappelijk verantwoord

Maatschappelijk verantwoord ondernemen zit diep verankerd in de bedrijfsvoering van Rijnders. 

Wij streven er naar het milieu te ontlasten, natuurlijke rijkdommen te besparen en aan de hoge verwachtingen van onze klant te voldoen. Hier wordt rekening mee gehouden bij de keuze van producten en processen. Daarnaast ondersteunen wij plaatselijke verenigingen en hebben wij samenwerkingsverbanden met goede doelen, zoals het Ronald McDonald Kinderfonds.

Kwaliteit

Kwaliteit en Rijnders zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Door continu te investeren in kennis en apparatuur en onze medewerkers te betrekken bij het optimaliseren van onze interne processen besteden wij zorg aan het leveren van een optimale kwaliteit naar onze klant.

Onze schadeherstelbedrijven zijn lid van de  landelijke schadeherstelketen Schadenet. Alle bedrijven zijn FOCWA aangesloten,  ISO 9001, ISO 14001 en Erkend Duurzaam gecertificeerd.

  


Jeroen Baars aan het ‘werk’ bij opa Baars (1983)

Historie

In 1946 werd ons bedrijf opgericht door de heren Rijnders en Sluyter. In 1967 werd de zaak overgenomen door een van de werknemers: Andries Baars. Aangezien er veel waarde werd gehecht aan de naam “Rijnders”, werd deze in ere gehouden. 

Na het plotseling overlijden van Andries Baars in 1987 stapte zoon Ben Baars in het bedrijf, dat op dat moment uit één vestiging en tien man personeel bestond. Met de overname door zoon Jeroen in 2012 was de derde generatie Baars een feit. 

Inmiddels heeft het bedrijf negen vestigingen en 135 man personeel. Ondanks de enorme groei blijft Rijnders een familiebedrijf waar korte lijnen en een goede werksfeer centraal staan. Medewerkers worden betrokken in onze bedrijfsvoering. We vinden het belangrijk dat mensen het fijn vinden om bij ons te werken.

“Samen, flexibel, betrouwbaar en innovatief”

Bij Rijnders zijn onze kernwaarden belangrijk. Ze beschrijven wie we zijn en wat we doen, het is ons DNA. Dit is de basis van onze cultuur en ons succes.

 

Rijnders in cijfers

Cijfers

Rijnders. Sinds 1946.